Image by Kateryna Tyshkul

Verzending & levering

1. Levering geschiedt in de stad Groningen, Haren, Eelderwolde, Paterswolde, Zuidwolde of Zuidhorn


2. Wanneer een bestelling is gedaan via de webshop en de dag van levering zou moeten vallen op een feestdag, dan behoudt

Bloemenhuis Flora zich het recht voor nog een dag later te leveren. 


3. Levering vindt slechts plaats in genoemde plaatsen (eigen vervoer) 


4. Mocht geen datum opgegeven zijn, dan is Bloemenhuis Flora vrij deze zelf te bepalen of in overleg met de klant.


5.Bloemenhuis Flora streeft ernaar zoveel als mogelijk goederen en diensten te leveren op de data bepaald door de klant, doch kan al naar gelang omstandigheden hiervan worden afgeweken.


6. Indien levering aan de doorgegeven geadresseerde of het opgegeven adres niet mogelijk is, heeft de bezorgdienst het recht de goederen en/of diensten te leveren bij de meest naastgelegen gesitueerde buur van het adres waarop geleverd moet worden. Dit zal gepaard gaan met een mededeling hiervan. Is dat na 2 keer geprobeerd af te leveren niet mogelijk dan komt het terug naar de zaak en dient de klant het zelf op te halen. 


7. Bij levering van bijzondere stukken dienen datum, plaats van levering en tekst uitdrukkelijk te worden vermeld en zeker telefonisch contact met de winkel.


8. Wanneer in geval van overmacht niet geleverd kan worden, zal Bloemenhuis Flora zo spoedig als mogelijk de klant hiervan op de hoogte stellen. 


9. Bestellingen binnen onze regio maandag t/m zaterdag voor 12.00 uur worden doorgeven en worden deze dezelfde dag nog bezorgd! Na 12.00 uur of het bestellen op zondag worden de bestellingen de eerst volgende dag bezorgd. Er kan niet worden bezorgd op zondag. Op zondag besteld wordt dan op maandag bezorgd in onze regio. Voor de rest van Nederland hanteren wij i.v.m. de borgdienst 2 dagen levertijd. 


10. Indien bloemen, planten en/of overige producten niet voorradig blijken te zijn, dan behoudt Bloemenhuis Flora het recht voor een vervangend product te leveren. Indien meerdere bestellingen zijn gedaan, kunnen deze niet in meerdere zendingen worden geleverd.

Vervoer

De wijze van vervoer wordt door Bloemenhuis Flora bepaald, mits het de kwaliteit van de producten niet benadeeld. De kosten van het vervoer zijn verrekend in de bezorgkosten.

Wij kunnen het daarom ook niet vaak bij de voordeur achterlaten ook niet in overleg met de klant. Dat i.v.m. dat bloemen op water moeten en er anders bederving plaats vind, in sommige gevallen met bloemstukken kan dat wel.

 

 

Retouren

Voor het product, bloemen en planten, is retourneren niet mogelijk omdat deze aan bederf onderhevig zijn. En omdat de bestellingen klant specifiek wordt gemaakt.


Voor aanvullende producten die niet aan bederf onderhevig zijn, geldt dat u deze alleen kunt retourneren als u zowel besteller als ontvanger van het aanvullende artikel bent (afleveradres = uw eigen adres). 


Retourneren dient te geschieden conform artikel 6 en 7 van de Algemene Voorwaarden. Indien de consument een bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na de terugzending of herroeping, terugbetalen. 


Aanvullende instructies voor retourneren: een aanvullend product moet indien redelijkerwijs mogelijk ongebruikt en onbeschadigd zijn. Verstuur het alstublieft in beschermende verpakking. Vermeld indien mogelijk het ordernummer. Dit bespoedigt afhandeling van de retournering. Het ordernummer staat in de e-mailbevestiging van de bestelling.